PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Pagrindinis socialinės pedagogės tikslas yra vaiko interesai, gerovė ir saugumas. Ji siekia pozityvios integracijos ir socializacijos visuomenėje, skatina visavertę asmenybės raišką, pilietinę brandą, sveiką gyvenseną bei puoselėja mokinių sportinius gebėjimus.
Socialine pedagoge gimnazijoje dirba
Darbo laikas
|
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
8.00–12.00 |
12.00–12.30 |
|
Antradienis |
8.00–12.00 |
12.00–12.30 |
|
Trečiadienis |
8.00–12.00 |
12.00–12.30 |
|
Ketvirtadienis |
8.00–12.00 |
12.00–12.30 |
|
Penktadienis |
8.00–12.00 |
12.00–12.30 |
Kontaktai
Mobilusis +370 650 44343
Darbo principai, socialinė pedagogė dirba vadovaudamasi
- Tarptautiniais vaikų teises ir interesus reglamentuojančiais dokumentais
- Lietuvos Respublikos Konstitucija
- Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais norminiais aktais
- Pareigine instrukcija, etikos principais
- Individualaus priėjimo, lygių galimybių įtvirtinimo, konfidencialumo, vaiko apsisprendimo, pripažinimo ir atsakomybės bei kompetencijos principais
- Profesinio rengimo standartu
Vertybinės nuostatos
- Pagarba: Kiekvienas yra vertas besąlygiškos pagarbos
- Atvirumas: Kiekvienas turi teisę į atvirą ir nuoširdų bendravimą
- Tolerancija: Kiekvienas turi teisę turėti skirtingus įsitikinimus, vertybes, tautinę priklausomybę
- Unikalumas: Kiekvienas yra savitas ir nepakartojamas
- Nesmerkimas ir neteisimas: Socialinis pedagogas neturi būti teisėjas
- Empatija: Kiekvienas individas, grupė, bendruomenė turi tikėti, kad bus suprasti
- Priėmimas: Kiekvienas individas turi teisę būti priimtas toks, koks yra
- Konfidencialumas: Vaikų bylos ir jose sukaupta informacija turi būti saugoma tik socialiniam pedagogui prieinamoje vietoje
- Pasitikėjimas: Socialinis pedagogas neturi rodyti įtarumo ir nepasitikėjimo vaiku
Veiklos kryptys
Socialinis pedagogas siekia padėti vaikams geriau adaptuotis visuomenėje, bendruomenėje, švietimo ar globos įstaigoje, kitose socialinėse įstaigose, vykdančiose ugdymo funkcijas. Jis dirba kartu su pedagogais, klasių vadovais, bendrabučio auklėtojais, treneriais, kitais specialistais, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, bendruomene.
Funkcijos
- Įvertinimo: Renku informaciją, analizuoju, daro išvadas
- Konsultacinė: Patariu, padedu, konsultuoju
- Korekcinė: Skatinu, įgalinu, padedu adaptuotis, aktyvinu, mobilizuoju
- Vadybinė: Organizuoju, telkiu, planuoju, priimu sprendimus ir už juos atsakau
- Šviečiamoji: Informuoju, aiškinu
- Koordinacinė: Palaikau ryšius, siunčiu (perduodu) informaciją
- Prevencinė: Numatau neigiamus reiškinius, poelgius ir padedu jų išvengti
- Teisinė: Atstovauju, ginu vaiko interesus
- Socialinio ugdymo: Padedu vaikams ugdyti socialinius gebėjimus
